SOCIAL MEDIA

Najpotężniejszym na świecie medium społecznościowym jest Facebook (1,9 miliarda użytkowników). W Polsce wg. raportu przeprowadzonego przez agencję We Are Social – korzysta ponad 14 milionów osób. To ogromnaa liczba potencjalnych klientów, do których możesz dotrzeć raze z nami. Mamy świetne pomysły, które możemy zrealizować również w Twoim biznesie.

Co robimy dla Ciebie ?

PROFIL IDEALNEGO KLIENTA

Zbadamy grupę docelową Twoich klientów. Rozpoznanie klienta i jego potrzeb jest kluczowym elementem w dotarciu do niego. Tworzymy profil idealnego klienta, do którego chcesz dotrzeć, aby zmaksymalizować wyniki swoich badań,.

l

WARTOŚĆIOWE TREŚCI

Wymyślamy, realizujemy i publikujemy treści, które nie tylko stanowią wartościowy content – tworzą również skuteczne narzędzia sprzedażowe.

h

DZIAŁANIA REKLAMOWE

Dzisiaj liczba fanów marki ma drugorzędne znaczenie, ponieważ stawiane treści docierają do 10-20%. Z pomocą przychodzą nam reklamy facebooka, dzięki którym możemy precyzyjnie dotrzeć do profilu idealnego klienta.

Rzeczywiste koszty prowadzenia fanpage’a

Czy mogę prowadzić fanpage samodzielnie?

                                         

Oczywiście, że tak. Jednak wrażenie, że realizowanie działań na Facebooku we własny zakresie jest tańsze niż zlecenie tego agencji często jest tylko złudzeniem. Istnieje sporo wewnetrznych kosztów. Mimo, że są księgowane inaczej to jednak istnieją. Najmocniejszym argumentem, który przemawia za wykorzystaniem wyspecjalzowanej agencji  jest jakość.

Koszty obsługi social media bywają różne. Wielkie agencje, zatrudniają wysoko opłacanych specjalistów co sprawia że koszty takiej obsługi sa bardzo wysokie. Z drugiej strony nie wierz ofertom, że za 100, 200 czy 500 złotych, ktoś bedzie prowadził twój fanpage na najwyższym poziomie. Takie oferty są bardzo mocno zautomatyzowane i zbudowane na założeniu najmniejszego możliwego zaangażowania, o bardzo małej wartosci. Nie jest możliwe ekonomicznie, świadczenie miesięcznej obsługi na tym poziomie cenowym.  Oznaczałoby to, że ktoś (a często zespół osób) musi pracować, często nawet poza standardowymi godzinami pracy, za 10 czy 16 zł dziennie.

Realne koszty?

                                         

Jeśli jednak jesteś w stanie zainwestować rocznie kwotę min. 20 000 złotych netto  to zadzwoń do nas lub napisz maila. Chętnie odpowiemy na twoje pytania i pokażemy możliwości oraz ryzyko jakie wiążą się z taką inwestyją.

Jeśli nie jesteś rekinem biznesu i masz niewielki budżet na prowadzenie fanpage’a – najlepiej zrób to sam. Nie szukaj innych ofert, ponieważ będzie to dla Ciebie wyrzuceniem wszystkich pieniędzy w błoto. Założenie własnego fanpage na Facebooku będzie cię kosztować tylko kilkanaście minut czasu, może warto spróbować?

Zainteresowany? Wypełnij formularz kontaktowy

Jeśli masz jakieś pytania, zachęcamy Cię najpierw do wypełnienia formularza. Ułatwi to nam dopasowanie oferty do Twoich wymagań.